Wednesday 16 February 2011

Bosan

Assalamualaikum.

Video ini terhasil akibat kebosanan tahap bumbung langit.



First time aku buat vlog. Agak kabut. Perasan famous. (Aku memang kuat perasan. Sila terjun perigi buta Ngangkung)

Yang tak suka atau kata aku cari publisiti, aku ok. Kebebasan bersuara.

Kalau geram, jangan tengok lama-lama. Sakit jantung, darah tinggi pun boleh kena.
_____________________________

Saja cuba benda baru. Belum cuba belum tahu.

Aku pilih buat vlog bukan sebab aku nak cari publisiti. Sekadar suka-suka.

Aku suka-suka, tapi kalau kau tak suka, ok. Jangan seksa diri anda.







p/s: Aku akan keseorangan untuk tempoh 3-4 hari. Boleh makan ikut suka.

ref: 1- bilik puaka

2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pergh!
Azim ada Vlog juga lah!
Woot!

XD

jejaka senja said...

haha.
suka suka saja.

^v^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...