Sunday 13 February 2011

bila aku dah memerhati

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak tulis entri sampai patah kuku. Apa-apa yang terlintas kat kepala aku, aku akan type sepantas Rosmah bebel kat Najib.

Through my observation (jadah speaking? Melayu sudah). 

Melalui pemerhatian aku,

Orang yang suka memprovok, tak tahan bila diprovok.

Orang yang dah biasa mengarah, tak ikhlas bila diarah.

Orang yang rasa diri pandai, tak boleh terima ada orang lagi pandai.

Orang yang selalu mengumpat, panas hati kalau ada orang mengumpat dia.

Orang yang hobi dia geledah private message orang lain, tarik muka kalau dia punya orang kacau.

Orang yang kaki kencing (baca: penipu), selalu tak puas hati kena kencing balik.

Orang yang suka cipta kontroversi, panas bontot pulak kalau ada kontroversi pasal dia.

Orang yang suka pow barang orang, menggelabah pulak kalau orang pow barang dia.

...........................

Banyak lagi.

Relax sudah. Kau boleh buat, kenapa orang lain tak boleh buat kan? Kau special sangat ke? Ada daulat?






p/s: Aku selalu kentut. Aku ok je orang kentut kat aku balik. Give and take la kan???

2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

People biasanya akan butthurt bila dia terasa tak tentu pasal. dia buat orang boleh, orang buat dia tak boleh plak~

Fuuu~~

jejaka senja said...

kalau ada anak murid kau macam ni, kau nak buat apa eh?

ke anak murid kau semua macam aku? hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...