Saturday 5 February 2011

Bukan Tok Batin

Assalamualaikum..

Aku pernah salin lirik lagu ni masa tengah bosan gila dalam kurus pengurusan program. Serius aku rasa boring tahap gaban masa tu. Dah lah hari Jumaat. Hujan pulak tu. Memang betul-betul potong feel tidur.

Masa khutbah Jumaat dah tidur, tu pun tak cukup-cukup. Mesti kena sambung tidur lepas Jumaat sebelum azan Asar. Barulah cukup syarat jadi budak asrama.

Aku layan lagu ni sekarang. Even dah lama. Tapi tiba-tiba lirik dia terpancut terpacul dari mulut aku masa aku tengah jalan balik rumah. Ya! Memang aku rasa bosan sebab ada kelas hari Sabtu.





_______________________________________________

Kalau ada yang kata aku tengah ada kekasih sekarang ni, sila tadah pipi anda dekat pintu masuk 7 eleven.




p/s: Dunia batinku sama sekali berbeza dengan nafsu batinku.

3 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Jadi aku mungkin tak salah bila sedar (lebih tepat : terbaca) ini >>>

Rabat, Rabat-Sale arrived from mizauka.blogspot.com

Baiklah.
Point taken.
Cuma, kalau tadah muka dekat pintu masuk 7E, mesti berbunyi ting tong, ting tong tu.

Haish.

XD

jejaka senja said...

kau tak salah. aku memang dari rabat.

bukankah lebih epik setiap lempangan pintu itu ada kesan bunyi??

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ya, lebih epik dengan kesan bunyi.
Terkepit dan bunyi ting tong bagaikan kemenangan.
Bolehkah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...