Friday 25 February 2011

Journey to Sahara

Assalamualaikum

Aku baru lepas godek friendster. Memang dasar pelupa. Dulu, friendster memang ngam dengan aku. Sejak ada facebook, aku lupakan dia. Peduli apa aku?

Kau boleh tinggalkan page ini jika menyampah dengan foto-foto di bawah.

Ayuh, sila saksikan...


4 Julai 2008. Aku pijak pasir Sahara.



Canyon in Marzoga



Istana dinasti silam

Sebelum kembara bermula


Nama unta ni Remy



Remy jilat kaki aku 9x



Aku juara gelongsor Sahara



Kain pelikat di Sahara


Check out lepas sarapan
_________________________________

Aku tak berapa layan travel. Tunggu diajak. Itu pun kalau perangai tukar plan last minit aku tak buat hal.

Aku ingat nak pergi umrah atau haji lepas ni. Maksud aku, honeymoon di Mekah dan Madinah. Cewah!





p/s: Rindu rambut panjang aku yang dulu

2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Uiks~
panjang woo rambut kau dulu2~
XD

jejaka senja said...

dulu masa muda. biasalah. pernah sampai ikat rambut.

try usha entri 3G (gambar geli gila). tu serius panjang yg menggelikan. ahaha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...