Sunday 5 December 2010

Aku telah ditag

Assalamualaikum.

Aku telah ditag oleh dila89. Dia ni kawan sekolah rendah agama seksyen19 Shah Alam dulu. Aku tak berapa kenal sangat dia. Tapi dia kenal aku. Sebab aku kelas hujung. Kelas budak nakal siapa tak kenal. Tapi sekarang dah macam rapat sebab dia ni agak friendly.

Ni dah macam cerita pasal Dila89. Cukup2.

Sila sebutkan 25 perkara pasal diri anda. <----- ni la benda dia tag aku suruh buat.

1. Aku kurus.

2. Aku suka bersukan.

3. Aku anak sulung.

4. Aku suka warna putih.

5. Aku kuat mimpi lepas Subuh.

6. Aku bawak kereta agak tak betul.

7. Kasut aku saiz 8.

8. Aku selalu hilang cincin.

9. Muka aku ada iras Farid Kamil. (bukan syok sendiri. tapi hasil komen orang ramai)

10. Aku suka dengar lagu.

11. Aku suka layan anime (Bleach)

12. Aku bukan seorang yang beremosi.

13. Aku seorang yang homesick.

14. Aku pemalu.

15. Aku start pakai spec form3.

16. Aku obses tepuk nyamuk and lalat.

17. Aku cepat lapar.

18. Katil aku selalu bersepah.

19. Aku suka kemeja kotak2 and jalur2.

20. Aku ada henpon SE W995.

21. Aku pakai syampu yang ada pati limau purut.

22. Aku tak hafal alquran.

23. Aku fan Man Utd.

24. Minat baca novel Ramlee Awang Murshid.

25. Aku ada kisah luka dan duka.

Terima kasih Dila89 sebab tag aku.

4 comments:

princessdla said...

ahaha...tenkiu azim..oooo minat bc novel...bagus2...

azim said...

sama2. suka RAM jugak ke?
kalo jiwang2 letak tepi la. aahahah!!

dla khamis said...

heheh....laki mmg la xleh jiwang...suke norhayati ibrahim..best jgk...

aku.hamba.abdi said...

kuat mimpi pas suboh...???
aiyoyo camne larh rezki nak msook..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...