Thursday 16 December 2010

Just deal with it

Assalamualaikum.

Malam ini aku tamak. Dua entri dalam masa tak sampai 1 jam. Oh, malam ini aku pakai stokin baru. Putih. Aku target sebulan baru tukar jadi warna yang menyakitkan pandangan mata.

" Just do it.." <----- Ini tagline Nike. Tiada kaitan dengan entri kali ini.

Ramai yang sedar, walaupun ada yang tak sedar. Bukan semua manusia di dunia ini suka dengan diri kita.

Tak boleh nak expect semua orang yang kita kenal suka dengan kita.

Ada yang kita nampak macam ok, padahal dia dalam golongan yang tak berapa nak boleh terima diri kita. Ataupun, dia boleh terima kita, cuma tak boleh terima gaya kita.

Soal penerimaan ini bukanlah sesuatu yang boleh dibuat-buat. Mungkin juga memakan masa yang lama untuk proses penerimaan itu, walaupun ada sesetengah keadaan, just in the blink of eyes.

Ini adalah fakta. Apakah fakta itu?

Aku ulangi. Bukan semua manusia di dunia ini suka dengan diri kita.

Termasuk aku.

So, just deal with it...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...