Friday 31 December 2010

45 minit sebelum tahun 2011

Assalamualaikum.

Malaysia dah 7jam sambut tahun baru. Sini lambat 8jam dari Malaysia. 1jam lagi baru sambut. Aku sambut tahun baru dekat rumah je. Aku sambut depan laptop.

Oh. Entri aku sebelum ni ada siapa yang muntah? Aku yakin tiada. Sebab tiada siapa yang baca pun blog aku ni.

Aku dah gunting rambut. Pendek. Cuma bukan macam askar. Mahu beku otak aku. Sini sejuk. Tak digalakkan untuk berambut terlalu pendek.

Dulu aku botak. Macam dalam gambar bawah ni.


Paling kanan, sebelah baju merah, berjubah putih.


Kepala aku yang mana ntah..


Aku dah takkan botak macam ni lagi. Kelumumur aku dah macam salji.

Sekarang rambut aku pacak. Tiada gambar.

Countdown for new year.

Adios.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...