Tuesday 21 December 2010

Motif..

Assalamualaikum.

Hujan renyai mencurah kini. Tapi kini dah reda. Sejuk. Stokin dah start bau tapai. Esok lusa ada harapan bau tempe basi.

Oh, aku dapat mesej. Sila rujuk gambar di bawah.


Kawan aku yang aku censored kat gambar tu, A.R. Zain yang bagitau. Kenapa aku censored? Sebab mesti korang search kan? Ha Ha Ha. <--- ini bunyi gelak paling keji sebab ingatkan gelak ikhlas.

Agak-agak korang, apa motif dia bagitau aku akan pemergiannya ke tempat baru? Untuk makluman, Aljadida itu sangat jauh. Umpama Johor nak ke Kedah.



p/s: Aku dah lama tak jumpa Dunia. Entah apa khabar dia sekarang? Lebih tepat, entah camne rupa dia sekarang?? Maksud aku, dah pakai tudung ke belum..

2 comments:

hujanbatulatadi said...

ko gitau besar2 zim yang DUNIA tu nama orng.. nt org blur mcm aku bace 1st time..huhuhu

jejaka senja said...

maaflah. terlepas pandang. ehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...