Saturday 8 January 2011

Kata-kata jejaka

" Saat kau memilih dirinya, kau seharusnya tahu yang kau harus lupakan aku. Selagi mana ada lagi sisa aku dalam diri kau, aku pasti rasa bersalah. Dia adalah pilihan kau. Aku adalah bayangan silam kau. Kini kau dan dia satu. Aku tiada dalam satu itu. Sebab aku hanya bayangan. Bayang yang akan hilang bersama berlalunya cahaya dan masa..."
























Yang aku gatal-gatal jual henpon Nokia N70 tu buat apa kan? Dah hilang semua contact number. Nak sangat pakai SE walkman tapi tak buat recovery. Doa2lah ada nombor yang aku tak lupa..

3 comments:

princessdla said...

b strong my fren....hati n perasaan org xleh nk paksa..

hentakbelipat said...

itu stress bro..serius stress

jejaka senja said...

@ dila: macam salah faham je ni. sama macam status dulu. =p

@ hb: anda memang tahu apa itu stress. tahniah. serius tahniah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...