Friday 21 January 2011

22 tahun 2 hari

Assalamualaikum.

19 Januari 2011.

Genap umur aku 22 tahun. Tapi aku sakit. Demam panas. Hanya mampu terkujur. Terbaring sambil berkelubung. Elok juga sakit. Dosa aku tak terkira. Hope terampun dengan sakit demam aku selama 3 hari.

Takde apa yang special nak tulis.

Yang special adalah mereka yang wish sempena besday aku. Korang yang buatkan 19 Januari 2011 jadi special.

Lagi satu special. 1 tahun lebih dekat ke kubur.

Special thanx to this old man, this eric lim wannabe, this pencen striker and my other housemates.
______________________________________

Aku sakit lagi ni. Tapi dah kurang. Sakit kepala + pening tak hilang lagi.

Aku dah lama tak demam. Last aku demam Jun 2010. Lepas tu sihat walafiat sampai lah 18 Januari 2011 aku jatuh sakit balik...




p/s: lauk malam tu memang superb. kalau aku tak sakit, tak merasa korang nak makan lebih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...