Friday 11 November 2011

lagu itu

Assalamualaikum.

Malam ni aku tak tahu apa kena dengan aku. Maybe penat sangat gamaknya. Bangun pagi sampai sekarang dah nak pukul 12am aku tak rehat. Khutbah pun aku tak tidur. Memang aku tabik khatib petang tadi. Bukan sembarangan imam boleh bagi khutbah aku tak tidur.

' Some lyrics remind me of you..'

Haih. I wish it is easy as i said, "it's easy.."
Otak aku letih. Aku tak boleh nak fikir sangat. Apabila aku tak mampu nak fikir apa-apa, aku hanya larat untuk dengar lagu itu.
Aku memang ada syndrom dengar lagu sampai muntah. Tapi lagu ni tak muntah-muntah lagi. Aku tahu lambat-laun sure aku muntah jugak. Cuma aku tak pasti bila aku akan muntah. Ataupun mungkin tak muntah langsung. Siapa tahu?

Wallahu a'lam.
___________________

Seriously, it didn't seem that easy as i saw it before. How can i just ignore it since it was already happened?

How can i just pretend it never be happened since i have faced it?

How can i just forget about it when it always been remembered?

No, i can't. fullstop.



 p/s: Cuma aku harap, aku tak muntah dengan banyak sampai perut aku lapar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...