Sunday 13 November 2011

Ketara sangat ke?

Assalamualaikum.


Aku baru habis jalan-jalan dekat facebook. Macam-macam aku baca. Aku terbaca satu status. 

Haha.

Ketara sangat ke? Jelas sungguh ke?

Mungkinlah kot. 

I didn't expect it turned to be like this.

Sekarang baru aku faham kenapa kadang-kadang bahasa Inggeris itu digunakan untuk satu-satu struktur bahasa Melayu. Bagi aku, bahasa Melayu ada konteks yang tak dapat dicapai melainkan dengan penggunaan bahasa lain.

As I said, it might be that obvious. Or it already seems too obvious.

Just let God to do His jobs. Let the time to play its role. Let me finish my tasks first.
_______________________

Jadah la aku speaking malam-malam ni? Lapar sangat ke sampai kepala masuk air?



p/s: Actions speak louder than words. It is really true..

2 comments:

chiwi said...

tak sampai bro. tak faham motif entri ni. tapi, nak tauu.

*komen macam membe lama. heh

jejaka senja said...

ini nama dia teks berlapis. dah habis lapis pun tak tentu faham. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...