Sunday 7 August 2011

Memang best

Assalamualaikum.


Orang depan kau sedang bercakap menggunakan bahasa yang kau langsung tak faham walau sebutir perkataan pun sambil pandang tepat ke arah anak mata kau. Dia juga menudingkan jari telunjuk ke arah dahi atau muka kau.

Setelah itu dia pandang juga orang sebelah kiri kau. Dia juga tuding jari ke arah orang yang duduk selang dua baris dari kanan kau.

Apa aku rasa?

Memang best.
_________________________________

Orang itu adalah seorang wanita warganegara apa entah yang duduk di kerusi hadapan di dalam kapal terbang.

Apa entah dia marah aku. Mungkin dia nampak aku usha dada dia. Hadap sangatlah aku. Aku baru bangun tidur kau pulak terus diri depan aku.

Yang aku tak paham apa motif dia main tuding-tuding jari kat mat saleh sebelah kanan aku dan usha maut ke arah pakcik India di sebelah kiri aku.



p/s: Istanbul best. Baju lawa, harga murah. Cool~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...