Saturday 26 March 2011

Teruna

Assalamualaikum.


Senak. Padat. Penuh. Keras. 

Ini keadaan perut aku ketika aku taip entri ini. Tadi ada majlis kesyukuran junior. Bagi menunjukkan rasa syukur, aku telan dan membaham sehingga tersungkur kekenyangan.

Apabila perut sudah berkeadaan begini, pastinya kembung perut berlaku. Angin dan gas yang mengamuk di dalam perut meronta-ronta untuk bebas. Kau masukkan segala macam jenis lauk tanpa berfikir panjang.

Hasilnya??

Sudah pasti rasa nak kentut bukan?

Kalau perempuan, pastinya mereka akan mengamalkan rukun negara kelima iaitu prinsip kesopanan dan kesusilaan. Bunyi tiada. Tapi bau serupa campuran cencalok + belacan + tempoyak peram 7 keturunan.

Kalau lelaki pula, kalau dapat hasilkan bunyi sampai jiran sebelah dengar itu pasti mengasyikkan. Getaran dan gegaran yang terhasil amat mengujakan. Apatah lagi ada rakan untuk bersaing. Pasti rasa tercabar.

Bagi lelaki, anda tidak perlu malu untuk kentut sekuat mungkin kerana itulah tanda anda masih seorang teruna.

Berdasarkan situasi terkini Malaysia, dengan kes liwat dan sodom yang semakin berleluasa, bunyi kentut anda sangatlah penting untuk menunjukkan kepada masyarakat bahawa anda masih teruna. Anda bukan mangsa liwat dan bukan pelaku liwat.

Oleh itu, aku sarankan kepada semua lelaki untuk kentut sekuat hati. Katakan kepada mereka di luar sana melalui bunyi kentut anda, 

" Aku masih terunaaa!!"



Semakin kuat dan berdesup bunyi kentut anda, semakin tinggi nilai maskulin dan keterunaan anda.

Selamat mencuba.

____________________________

Memang bangang kalau betul-betul ada kempen sebegini. Tapi aku rasa tak mustahil. Dengan kebodohan dan kebengapan yang berlaku di Malaysia sekarang, mungkin juga perlu selesaikan dengan cara lebih dungu.

Walaupun kadang-kadang aku kentut tak bunyi, tapi kewujudan bau pun boleh diambil kira. Mungkinlah.




p/s: Jangan kentut masa solat sekuat hati. Takut yang lain balas-balas.

2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Takpe2

Orang Barat kata biarlah kentut, jangan sendawa. Kentutlah Azim. tapi kalau kentut kat aku, aku ligan hang balik~

jejaka senja said...

ligan tu apa? libas ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...