Thursday 5 May 2011

Krisis

Assalamualaikum.


Aku sekarang dekat cyber cafe. Internet rumah problem dah seminggu. Ini kali pertama aku pergi cyber cafe sepanjang 4 tahun duduk di sini.

Maknanya ini kali pertama aku berdepan krisis internet yang meruncing lagi mencucuk hati.

Cyber cafe ni punya telan duit tak perlu aku coretkan di sini. Tak sampai 100 kali tekan keyboard dah naik 1 dirham. Copek bonar den kobar kek kau. Padahal line slow yang amat. Haktuih lah pancung customer cara keji begini.

Dah. Aku bajet 5 dirham je ni. Dah sampai pun 5 dirham. 

Kalau tengok lepas ni satu hari sampai berbelas entri, faham-faham yo laa.
_________________________________

Aku boleh rasa macam mana customer Telekom Malaysia tertekan kalau servis tak bagus tapi bayar nak cepat.

Sabo je la ye tak?



p/s: makin banyak perkara berlaku sekarang. satu demi satu. sabar itu perlu bersatu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...