Thursday 30 June 2011

mestikah ada awek?

Assalamualaikum.


Aku tengah exam final ni. Kepala tepu dengan subjek. Sampai terbawa-bawa ke mimpi. Aku exam straight minggu ni sampai minggu depan. Aku update ni pun sebab dah overdose kepala aku sumbat dengan subjek.

Kalau siapa-siapa yang ada add fesbuk aku, akan perasan satu status aku yang agak keras.

Aku tak paham dengan sebahagian orang yang menganggap orang yang tiada awek seperti aku ini adalah loser. Yang lelaki lah. Kalau lelaki ada pakwe dah jadi umat Nabi Lut pulak.

Kalau perempuan pulak, mesti ada pakwe. Kalau perempuan ada makwe, itu masuk kategori lesbian. Ataupun nak rasa lelaki, dia nak digelar pengkid. Lantak kau lah. Once kau lahir sebagai golongan hawa, sampai kau masuk liang lahad pun kau akan ditanam sebagai perempuan.

Ok. Sekarang yang aku pelik.

Aku pelik kenapa orang ingat aku dah ada awek? Aku pelik lagi kenapa mesti ada awek? Kalau ada baru tak pelik ke?

Single is loser eh? Haktuih laa..
______________________

Aku serius rasa nak spike kepala orang yang sibuk-sibuk kata aku ada awek. Nampak status webcam dekat ym kata aku webcam dengan awek. Mesti tengah chat dengan awek.

M.E.S.T.I.

Ini memang bahalol. Otak tersangkut dekat tin sardin.

B.A.N.G.A.N.G



p/s: Laptop aku dah rosak. Apabila aku tamat type entry ini, maka ini mungkin entry terakhir dari laptop ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...