Thursday 15 September 2011

Kenapa lelaki (aku) prefer perempuan bertudung?

Assalamualaikum.


Aku telah tepek 2 gambar. Anda semua bebas dengan pendapat masing-masing.



Actually masa aku search gambar, aku jumpa banyak gambar gadis Melayu. Atas dasar Melayu, aku tak jadi tepek gambar mereka. 

Aku juga search gambar gadis Melayu bertudung yang ketiak mereka kantoi basah berpeluh. Ada. Memang ada. Banyak pulak tu. Sekali lagi atas dasar Melayu, aku tak jadi tepek gambar mereka. Ada juga gambar daripada blogger-blogger gadis yang popular. Namun aku bukan jenis suka troll orang seperti segelintir blogger.

Maka, aku batalkan saja niat aku untuk memberikan contoh melalui gambar gadis Melayu bertudung.

Lagipun, apa beza kan? Melayu ke tak Melayu. Bertudung ke tak bertudung. Mereka tetap sama. Nampak jugak ketiak mereka basah berpeluh.

 
Actually aku ada jugak cari gambar gadis Melayu yang bershawl lah, berpashmina lah (* apa? ingat aku tak tahu ke? aku tahu pun sebab aku baca jugak kadang-kadang blog gadis-gadis yang dikatakan fashionista).

Tapi aku cuba berlaku adil. Kalau dah gambar kat atas tu aku tak letak gambar gadis Melayu, haruskah aku letak pula gambar mereka yang bertudung?

Nope. Aku bukan seorang yang bias. Lagipun, aku memang malas nak cari.
____________________________

Actually tajuk asal entri ini adalah Kenapa lelaki (aku) prefer perempuan bertudung labuh? Sebab for sure yang bertudung labuh ini confirm ketiak mereka terlindung.

Tapi disebabkan juga fashionista ini melakukan evolusi pemakaian tudung, aku pun padamkanlah perkataan labuh itu kerana ada jugak bukan tudung labuh yang cover ketiak mereka.


p/s: Actually aku agak skeptikal dengan gadis-gadis yang pakai tudung pelik-pelik. Berhias sampai nampak macam alien E.T.

3 comments:

dlakhamis said...

so mksdnya anda mencari yg betudung semata2 nk cover ketiak basah..gitu?hehehe

jejaka senja said...

ketiak no2. yg penting auratnya. ahaha!

Info Bisnes said...

macam terlari je maksud artikel ni, abg Azim. Cuba check balik. Rasa macam betul je dlakhamis cakap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...