Saturday 28 February 2009

team aku no3..

assalamualaikum..

alhamdulillah..
sabtu lpas aku dah berjaya conduct 1st program aku..
Sukan WASIM 2009, (KASIM 09).
takraw, volleyball dan futsal.
semua ni aku boleh mainlah.
aku dah lama x praktis tekong kuda aku..
huhuhu..
sudah karat lagi rapuh..
tak setajam dan selaju dulu..
waaaaaaaaaa...( nangis sambil hentak2 kaki)..
*boleh tnya apek kalo x caya..



yg aku prasan, tiap kali aku main bola tampar,
aku takkan dapat spike..
dari mula2 aku mpai morocco da jadi camni.
bila aku kat depan.
mesti bola mati. pastu aku gi servis balik kat blakang.
bengang giler main ngan arab. aku rasa tu la 1st chance nk spike..
dan2 dia lari dari blakang nk spike bola aku. tapi xdpt pastu gi spike bahu aku.
dah aku jatuh terhempas. arab itu sengaallll!!
(* adakah aku disumpah utk jadi setter je?)

yang paling aku da lama x main adalah futsal.
hehehe...
8 tahun da x jadi goalkeeper. maka faham2lah.
team aku mengalami masalah kecederaan pemain yg serius.
pastu aku offer diri jadi keeper..
huahuahua.. terer gak aku. sampai 2nd match je aku keeper.
pastu aku kene terajang ngan kaki gajah zul kat pinggang.
haha..nikmat yg da lama aku lupai..
last2 rahmad ganti aku keeper.
pengajaran dari program ni..
' MAMAT ARAB ITU SENGAL. AKU X PAHAM NAPE DIORANG SANGAT SENGAL'
harap sukma lpas ni aku x jumpa ngan arab2 cenggini.

kat bawah ni gambar team aku yg best.


dari kanan:
(mcmin(K), paiji, atok, nasri, rahmad, faiz, mizi, aku, imad)

gambar2 seterusnya adalah aksi-aksi poyoku di hadapan kamera..wakakaka..



banyak lagi gambar poyoku tapi 2 kat atas ni adalah paling poyo dapat disnap. hehe..

maka, selaku exco SUREYA (Sukan, Rekreasi dan Kebudayaan), aku mohon maaf atas segala kesulitan yang terjadi sepanjang program. aku dah cuba sebaik mungkin, jadi, inilah yang terdaya aku buat untuk persatuan.
(* tiba-tiba ayat touching. wakakak)

majulah sukan untuk persatuan.
maralah SUREYA untuk jejakapoyo.

sekian..

~ gemuruh jiwa semangat membara. dari puncak ingin ke angkasa.
berkalungkan bintang berkerlipan . menyerlah jauh dari yang biasa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...