Sunday 15 February 2009

lemah tanpa kamu..

aku lemah tanpa Kamu
ku inginMu dampingiku
aku fahami aku bukan
yang terbaik untuk diriMu
sampai syurga ku menunggu
sampai syurga ku cintaMu
hanya Kamu..

kalo korang baca ayat2 kat atas ni, mesti korang tau dari mana aku ceduk kan?
budak2 umah aku ni dah sampai naik bosan dengar aku melalak ayat2 kat atas tu.
bak kata ajiq, "dah jadi zikir harian pulak"
kata aku pula, " ikut ko la"

ambillah yang baik daripada apa yang kita dengar.
even ayat2 kat atas ni lirik lagu yang bukan nasyid pun,
tapi kalau dipandang dari sudut yang lain, itulah yang aku nampak.

-aku memang lemah tanpa Dia..

-aku bukan yang terbaik untuk Dia..

-tapi aku nak sangat Dia dampingi aku selalu..

-paling aku inginkan..
aku nak sangat jumpa Dia kat sana nanti..


p/s: bagi yang masih tak tau, ayat2 kat atas tu adalah lirik lagu, sampai syurga-faizal tahir



~ yang terbaik untuk diriku..hanya satu~

2 comments:

Luqman said...

Assalamualaikum.. selamat menulis.. hehe

Anonymous said...

salam....... sye kte ke?? bile ek?? hahahhaha x prasan plk.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...