Friday 19 June 2009

pertama kali di'tag'

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:


1- dekat songkok beliau masa f1 ada tulis ' ijudtk'


2- pernah masukkan nasi ke dalam gelas plastik masa di dm (* ciri pelajar cemerlang. igt subjek bio hgga waktu makan)


3- lesen P beliau pernah dijumpai di kaunter tiket komuter shah alam.(*camne bole cicir tnya dia sendiri.)


4- pernah memiliki sebuah kitab yg diberi nama 'hikayat al-qerk.(* dia juga ada 5 org penulis tetap tak termasuk ammar)


5- antara insan terlewat yg datang ke kenduri di rumah baru aku sebab sempat shopping dulu.


Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya


1- Aku suka giler lagu Faizal Tahir. (*ranking terkini,#1- bencinta. kalo bosan2 sila la layan)





2- Aku seorang eatmaniac.(* dalam usaha mencapai 60kg.sila doakn)

3- Hobi aku adalah nyanyi dlm tandas sambil basuh baju dan mandi-manda.(*lagu kegemaran adalah tiada lagi tangisan-aisyah)

4- Aku tak pandai cover2 ayat. Aku straight forward je.(* aku lampi kalo orang kias2 ni)

5- Adik2 kandung aku tak pernah panggil aku along. panggil abang je.(*tapi adik-beradik lagi satu panggil aku abg long.=p)

6- Sangat suka warna putih.(* baru beli kasut adidas putih.hoho)

7- Orang kata aku ni garang, poyo, kerek......(terpaksa ditapis).Jawapan aku, ikut korang ar nak kata aku apa.

8- Kasut saiz 8. Baju saiz M. Seluar saiz 30inci.(pinggang aku 28 tapi xnak pakai ketat2.nak makan banyak susah.=p)

9- Masa baby mak n pak sedara panggil aku Ahmad Albab sebab aku kuat nanges dgn suara yang amat tinggi mencecah not G.(* jika dibawa ke pintu pun aku nanges gak. LOL)

10- Pendedahan eksklusif- Gelaran 'Muda' diberikan oleh Meng n Hasan Suyat masa f4 sebab aku cukur habis misai n janggutku. Aku terbersin ketika memotong misai lalu mencacatkan rupanya. Lalu aku buat keputusan untuk cukur misai n janggut yang ku bela dari f3. Makanya, 'Muda' itu datang daripada mulut mereka berdua sejak insiden aku cukur misai n janggut.

10 mangsa
terkini tag:

1- rahim
2-ikram
3-hamiz
4- abg achik
5- paan
6- miji comel
7- luqman azhar
8-
adik sushi
9- culan
10- abg nafir

8 comments:

itzz g0oddd!! said...

bila pulak aku ade masukkan nasi dalam gelas?
pastu pasal lesen p tu nasib baik la ko jumpe klu x mampus ak.

pasal kitab tu ak yang sorokkan sampaila akhir tahun.mengarut je..

cokobong said...

wohoho..aku da kena tag dek dua org da ni,
nanti aku buat...
bz skit aa skng ni muda, you know laa why kan..keh3.

pttnye kau kne tambah ijud dikenali juga sbg alqerk..hahaha

ajimmuda said...

ala jud..
dpan mata aku wei..
ko pegang gelas plastik tu..
patut ko nk minum..
tapi ko gi beratur dpan aku..
pastu ko watla keajaiban dunia ke8 tu..
aaaaahahhaa..

xbole miji..
alqerk tu nama kitab..
bukan nama dia..
aahhahaa..
tau ar ko da habis exam..
lagi busy daripada masa exam lak..
busy beronggeng ar tu..
hua9!!!

sharifah shifaa al-shahab said...

kalo kne tag nak wat cmne?

Muhamad.Nur.Farhan said...

nanti aq wat tag ni insyaALLAH.
pas aq abes 2 paper yang killing selasa ni.

afiq hakimi said...

ko kene kalahkan rekod pencapaian seorang
tokoh agung dalam makan..

aku!!
haha..

aku sentese doakan ko seblum aku makan,
supaye ko dapat mengembang dengan layaknye..
ehee =P

Anonymous said...

aku tak tahu mcmana nak jawab tag ni...

humm, banyak menghapdet...n entry stok2 nak luah perasaan y terbuku je gayanya...huhu

sapa y buat ko marah ni azim, meh aku tlg marah dia skali...huhuu

ajimmuda said...

aku x marah pun..
kalo marah baik x payah type..
xde guna..
aku tulis blog bukan nk lpas geram..
nk lpas marah ke hape..
aku tulis utk orang baca...
ikut ar kalo nk kata aku lpas geram ke apa...
peduli hape aku..
kalo marah baik aku senyap..
dah tu yg aku suka wat bila aku marah...
hua3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...