Friday 17 July 2009

Selesai.. Tamat.. Habis

2 minggu yg bz.. 2 program besar yg melibatkan aku secara langsung.. alhamdulillah, dah settled.

yg paling aku tunggu2 adalah mesyuarat agung tahunan sebab bila YDP kata, " dengan ini saya menutup mesyuarat agung tahunan kali ini.." maka tugas aku sebagai ketua Exco SUREYA pun takde dah.. ala, macam skola dulu la. kan rasa free bila da x jadi pengawas. tu la feelingnya..

sebelum tu ada konvo utk senior2 aku. aku jadi ketua unit pegurusan program dan protokol. aku sbg ketua yg patut uruskan majlis dah wat kucar-kacir, huru-hara. mintajk maaf pek!! aku akui aku mmang insan tak berprotokol. tapi orang da bagi tugas. aku wat je la. aku pun xtau la nape pgarah letak gak aku ketua unit ni. tau je aku mmang xde protokol punya orang. huhu!!

yg paling aku puas hati sebab aku terpaksa ubah agenda last2 minute. budak nasyid tak nak perform. aku ingat biar aku je melalak atas pentas tu. tapi sebab dlm pale aku ni, aku juz tau lagu faizal tahir je, kang head-banging pulak sume vip. bukan bole caya diorang tu. ahaha!!

at last, aku perform la mainan aku sejak form one lagi, silat la.. apa lagi. and aku selamba je meletakkan intro lagu BENCINTA masa aku perform silat tu. lantak la.. ahaha!! janji penonton terhibur even ada gak yang da bantai gelak masa dengar muzik intro tu..

skang ni aku ngah gilir2 jaga kawan aku kat spital. ALLAH uji dia. tapi dia tenang je. bagus dia ni. budak hafiz la katakn. pasni ko kene byk makan sayur. pastu jgn beli lagi air munada. makan sayur banyak2 sampai sayur xnak ko makan dia.. ahaha!!!

skang ni aku free sampai raya aidilfitri. ngah susun program cuti2 morocco aku. tahun lpas jalan gi UK. tahun ni tak kot. ada pig flu. so, aku nk bina lemak dlm badan je la. eheheh!!

adios amigos.. sayonara.. obrigada de nada.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...