Wednesday 8 April 2009

Maqha's boy







a) aku & panjang (sori jang, kamera rosak)
b) aku sebagai ketua poyo mengarahkan pekerja2 yang ikhlas kerna makanan lebih..=p
c) aku, hamiz, awi, apek (pekerja dapur x bertauliah (aku jela))


Assalamualaikum..
Ni je la gambar yang aku ada masa program SINERGI09 lepas.
Ni pun gambar aku kat dewan makan.
Haha..

1st tyme dapat unit persegaran. Memang segar betul aku.
Segar tyme diorang habis makan la. Sebab makanan yang lebih2 tu, aku yg punya.
So, kesegaran maksimum bila mghabiskan makanan yang membazir tu.
Kepada pengarah program lpas ni, jangan letak aku kat unit ni lagi.
Aku x amanah buat keje2 yang ada kaitan ngan makanan.

Aku ada gaya jadi pekerja maqha. Hehe..
Menjiwai watak sebenarnya. Jadi orang dapur kejap la katakan. Hihi..
Kepada semua, harap puas hati ngan makanan yang dihidangkan.
Semua tu pengarah yang tetapkan, aku hanya serve untuk korang je.

Sekian, salam sayang sebab perut sudah kenyang..=)

4 comments:

Anonymous said...

Semakin bergaya si Azim, kalau apply keje kat maqha sebaris restoran kat qamrah tu sah dapat. Pakaian dah layak dah tuh.

But wondering...nampak macam semakin kurus pula. Kurang makan ke? Cekung bebeno muke kome.

afiq hakimi said...

trime kaseh azim kerna ade gamba ak..
hehe..

ushasama yang menarek..
work as team~

lapa2..
ade lebeh ag tak?
ehee..

itzz g0oddd!! said...

amboi professional giler.ade can leh jadi pekerja ak suatu hari nnti..ape yek yg kosong..haaaa..tukang cleaner leh x?hahaha...

Anonymous said...

mana gambar ngan mausuf?

nanti dah jadi toke maqha y bekerja di maqha, bagi aku qahwah halib hari2 free k!

barakallahu fik

Thanks for the contribution!!! Proud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...