Wednesday 29 April 2009

Hanya aku Cuma saya..



Aku fahami aku bukan

terbaik untuk dirimu

_____________________

we can't be everything that everyone wants us to be
so, that's why we can't make everyone happy with us


+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

never do something just because you have to do it

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Assalamualaikum..
Some quote that came from FT@BB..

Kesimpulan senang je..
Belajarlah ikhlas dalam apa je yang kita buat.
Jangan paksa2 diri korang.
Korang lagi kenal diri korang daripada orang lain.

Korang tahu tahap mana kemampuan korang.
But, try sumthing new in your life.
Then you will know who you really are.
Yang penting, korang buat untuk diri korang.

Kata seorang imam: " Tinggalkan sesuatu disebabkan seseorang adalah riak. Lakukan sesuatu kerana seseorang adalah syirik. Belajarlah menghindarkan kedua-dua itu."

Ibarat seekor semut hitam yang berjalan di atas seketul batu hitam ketika malam yang pekat. Takkan nampak, takkan tahu di mana tapi sebenarnya ada. Itulah IKHLAS.

We will enjoy our life if we do sumthing that comes from the bottom of our heart.
Just try our best in whatever we do.
The true happiness will appear if we be honest with ourselves.

The End. Sekian---

p/s: when the time will come? how long will I wait for the moment?

~ aku tahu engkau tahu apa yang mataku tahu~



2 comments:

Anonymous said...

Harap-harap Faizal Tahir masuk blog ni, pasti dia terharu azim adalah salah seorang peminatnya yang patuh. :)

Mohd Firdaus bin Shafie said...

" Tinggalkan sesuatu disebabkan seseorang adalah riak-
.....xbrape nk fhm ayat ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...