Tuesday 21 April 2009

maafkan azim..

selama yang pernah ku merasa
belum ada rasa yang ku rasa ini
fahamilah cintaku lebih dari cinta
tiada mungkin aku kan teruja
andai bukan kamu yang di hadapanku
di saatku buktikan pada kamu..
*(aku punya kamu-FT)


Assalamualaikum..

22 April 2009(selasa) 21 April 2009(rabu)
5:00am waktu mesia.. 9:00pm waktu morocco..
ayah aku call aku yg baru lepas solat isyak..
pagi tadi dia sms aku tapi aku tak balas.
aku takde kredit. da 2 minggu aku tak chatting ngan mak ayah aku.
waaaaaaaa... tak pernah rasa camni...
perasaan yg sukar dimengerti..

aku busy ngan exam. kene talhis dua kitab tebal. kitab sastera arab.
almaklumlah tebal mana kitab tu. ngan tulisan halus+kecik..
macam cacing kerawit berbaka cacing pita..
juling mata nak pahamkan apa dia tulis..

this is 2nd tyme i made him worry about me..
i didn't feel good after he called me..
his last sentence made me think many times..
it shouldn't be like that..
he didn't have to say it..
that was supposed to be mine..

walaupun ayah darjatnya adalah tempat ke4 selepas mak,
tapi dia tetap perlu kita taati.. (anak2 aku pun kene dengar cakap aku nnti..=p)
bukanlah aku derhaka ngan ayah aku.

but i felt so guilty because i didn't reply his sms.
and he called me immediately after he woke up.
it means the 1st thing in his mind,
or maybe the only thing appeared in his mind
during the whole yesterday was me.

maafkan azim ayah. takde kredit masa tu.
n masa sms ayah sampai, azim dalam dewan exam.
huhuhuhhuhu..
anak ape la aku ni haa??? ='(

p/s: jgn tggu mudo3afah baru nak topup


~saat kau tersemyum, saat itu kau memberi, saatku merasa bahagia~

2 comments:

cahayakegiranganku said...

salam azim..huhu...laen kali topup tau..cian ayah tunggu lame.takpe, laen kali jgn wat lagi tau...dorg dah lame tak jumpe awak..huhu...bilela awak nak balik jumpe dorg..;(

Mohd Firdaus bin Shafie said...

aku anak mak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...