Thursday 8 November 2012

i'll try

Assalamualaikum.


Aku tengah sangap lagu ni. Aku tau aku ni agak slow bab lagu English. Haha. Baru nak belajar English semula. Inilah gayanya.





Live version ni lagi padu daripada studio version.

Aku ada try cover lagu ni. Serius menakutkan. Jika anda pernah mengalami gangguan makhlus halus atau hampir-hampir terbunuh akibat kemalangan jalan raya, sesungguhnya mendengar aku cover lagu ini lebih mengerikan.

__________________________

Aku tujukan entry ini kepada kau.

"For you I'll try, I'll try, I'll try, I'll try
I'll pick up these broken pieces till I'm bleeding,

 if that'll make it right"

Sama-sama cuba. Bukan kau seorang, bukan aku seorang. Kita.

Kita.



p/s: Inilah jadinya jauh daripada famili. Mabuk je kejenya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...