Thursday 29 November 2012

hasil carian yang mengerikan. #2

Assalamualaikum.


Sesungguhnya apa yang anda cari ini adalah sangat ngeri.




Hamba Allah manalah yang suka cari benda-benda begini di google.

Tadi aku baru search kat google, memang link blog aku duduk no 4. Patutlah pun.
____________________________

Kepada yang cari benda alah ni, aku rasa anda ingin mula memakai tudung labuh. Aku tak cadangkan anda ambil bulat-bulat apa yang aku merepek. Tanya kepada ustazah yang lebih layah.

Cuma, aku boleh bagi sokongan dan semangat. Jangan risau. Jika anda sudah bertudung labuh, bau ketiak bukan benda yang perlu dirisaukan. Yang perlu dirisaukan adalah, jaga budi pekerti yang sesuai dengan imej yang anda bawa.

Maklumlah, hidup zaman sekarang ni, masyarakat dia macam-macam. Faham-faham sendirilah ye?



p/s: ketiak ini benda taboo ke benda sensitif?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...