Monday 23 April 2012

down

Assalamualaikum.


Aku down sekarang ni. Aku tak sihat. Bahas (baca: thesis) aku tak update hampir seminggu. Aku hanya boleh duduk. Ini yang terdaya aku buat sekarang ni.

Aku belakangkan orang-orang yang terdekat dengan aku waktu aku sakit. Aku memang tak mampu nak buat apa-apa. Apa aku telan, mesti keluar balik dalam bentuk liquid. Kalau tak ikut atas, ikut bawah.

Nikmat Dia tarik sekejap. Atau mungkin Dia tarik sikit-sikit sampai habis. Atau mungkin juga Dia tarik terus tanpa aku sedia.

Sorry Diah. Aku tak bagitahu kau sebab aku tak larat nak on laptop. Ini pun aku baru larat nak duduk main laptop. Aku bagitahu ayah and mama pun masa diorang call aku. Kalau diorang tak call, diorang pun aku tak larat nak bagitahu.

_____________________________

Seriously, bila sakit camni, apa pun tak boleh nak buat.

Doakan aku cepat sihat macam dulu.

Terima kasih.



p/s: masih sakit. banyak masa aku habis dalam jamban dan atas katil.

1 comment:

pelangi haty said...

doakan encik jejaka senja sehat sejahtera semula .. isnyaallah .. aminn ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...