Wednesday 21 March 2012

Bukan bajet hot

Assalamualaikum.


Aku secara jujurnya tiada mood nak update blog ini. Tapi tak sangka sebab ramai (ramailah bagi aku sebab lebih daripada empat orang) yang tanya aku bila nak update, maka secara cergasnya aku updatelah jugak blog aku yang mengarut lagi merepek ini.

Gambar bawah ni masa raya haji lepas. Aku pun baru sampai dari Malaysia. Sebenarnya aku letak gambar bawah ni sebagai profile picture dekat facebook. Tak semena-mena ramai gila orang like. Aku secara jujurnya tak bajet langsung orang akan like sebanyak itu. Aku pun tahu je muka aku ni takdelah artis mana pun.

Aku tak tahu mana silapnya sampai gambar itu dil'ike' hampir 50 orang.

Jika anda betul-betul pembaca setia blog aku ni, bantulah aku mencari x-factor gambar di bawah ini. Sebab aku tengok ada je parut jerawat dekat pipi aku tu. Aku tanya ni bukanlah sebab aku bajet hot. Cuma bengong jugak memikirkan apahal ramai gila orang like.

Gambar-gambar lain takde pulak orang nak like sampai nak dekat 50.

Kalau nak kutuk pun boleh, tapi yang penting kalau anda jumpa x-factor gambar ni, bantulah aku. Kahkahkah!



Kalau tak nampak parut jerawat, boleh zoom.
______________________________

Mungkin lepas ni aku tak update dalam tempoh yang panjang sebab dah sibuk dengan thesis. Doakanlah aku dapat habiskan master bulan Julai ini.



p/s: Seram dan cuak tunggu result exam.

1 comment:

haktuuihh said...

muke anak soleyh kott...kuang3...kononnyela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...