Friday 13 March 2009

menyesal..sesalanku..





assalamualaikum..

da layan video atas ni? rasa-rasa korang apa kaitan dengan tajuk entri terbaru aku ni???

AKU MENYESAL GILER BOTAKKAN PALE AKU DULU.. wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

lepas je aku hilang aset aku yang kusimpan lama dulu ni, aku tebas n tarah serata-ratanya, skarang ni aku ada problem yg aku tak jangka..

aku ada masalah gatal rambut + dandruff yg menyerang bertubi-tubi..

aku dah tak pakai syampu sunsilk limau purut ( boikot ).. huhu!!!
ada effect gak la sebab da lama dan biasa pakai syampu tu..
rambut pun jadi urang-aring..
hehehe...
skarang ni aku pakai syampu jenama safi..
limau pe ntah.. limau bali kot.. tak pun limau mandarin..
yang pasti mmang lain la..
rambut aku da tak sama macam dulu..

pompuan muslim + mukmin jangan ngada2 nak tayang rambut korang depan laki ajnabi. nak sangat tayang rambut kat laki, gi kawen cepat2..

" mereka ( isteri ) adalah pakaian bagi kamu ( suami) dan kamu ( suami) adalah pakaian untuk mereka ( isteri)......." firman ALLAH TAALA.

pastu nak lagi romantik, kalo rambut korang panjang, ikatla kat rambut suami korang..
sama2 terikat n terlekat kat kepala.. jalan2 dalam rumah sentiasa berdua..
tak ke mesra n romantis gitu? wakakaka...

skarang ni rambut aku da tumbuh balik, tobat tak nak gondol dan botakkan lagi dah..
i'm suffering a lot now because of my own fault.. huhuhu...='(









a) gambar jun 2007 ( konon2 nak tiru FT )
b) gambar dis 2008 ( tekala kpala aku yang mana)
c) gambar feb 2009 ( ada masalah yg tersembunyi)


sehingga kini, kadang2 aku masih rasa menyesal tak sudah.. tapi aku akan cuba terima keadaan diri aku yg skarang ni. hahahha..poyo je ayat aku ni..

sekian....

~ apa lagi dayanya hati ini.. dan kau beri ku fikir tuk kedua kali ~

2 comments:

my name is Ain said...

salam,

tergelak gle tgk iklan sunsilt tuh..
rs cm penah tgk b4 ni tp xbape ingt..
huhu..pelik, ada gak lelaki yg nk suke kt 'pompuan ade misai'..haha..

ape nk nyesal nye..botak kan sexy..
huhu..

my name is Ain said...

silap2..sunsilk bukan sunsilt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...